نام سریال: کلاس ایته وون، Itaewon Class

شبکه پخش: jTBC، Netflix

تعداد قسمت ها: 16

سال ساخت: 2020

ژانر: درام

خلاصه:

پارک سه رویی پس از انتقال به مدرسه جدیدش، بخاطر یکی از دانش آموزان ضعیف کلاس با پسر یکی رئیس شرکت مشهور مواد غذایی جانگا که پدرش هم کارمند آنجاست دست به گریبان میشه، توی این دعوا پارک سه رویی به خاطر عذرخواهی نکردن از رییس این شرکت و پسرش (جانگ گون وون) از مدرسه اخراج و پدرش هم از کار استعفا میده

در همین اثنا جانگ گون وون با پدر پارک سه رویی تصادف میکنه و باعث مرگ اون میشه اما یکی از کارمندان شرکت پدرش مسئولیت این تصادف رو به گردن میگیره تا به جای گون وون محاکمه بشه، پارک سه رویی که از ماجرا سر در میاره به گون وون حمله میکنه و بخاطر این موضوع به زندان میفته.

سریال به چند سال بعد میره، زمانی که سه رویی تمام قدرتش رو برای به زانو درآوردن رییس جانگ ده هی و پسرش و مجازات اونها جمع کرده. توی اولین حرکتش یه رستوران توی یکی از مناطق مشهور سئول به نام ایته وون باز میکنه تا به رقیب اصلی جانگا تبدیل بشه.

اما بریم سراغ معرفی چند تا از شخصیت های دیگه سریال:

کیم دامی در نقش جو یی سو، دختر جوان با ضریب هوشی بالا و ضد اجتماع است که پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان به طور اتفاقی با پارک سه رویی آشنا میشه و عاشق اون میشه، و برای این که پارک سه رویی و رستورانش رو به اوج برسونه از رفتن به دانشگاه صرف نظر میکنه، این کاراکتر برای به دست آوردن چیزی که میخواد از هیچ کاری ابا نداره و تمام تلاششو میکنه. خلاصه این کاراکتر در عین بدجنس بودن خیلی جذاب و گوگولیه :)

اوه سو آه با بازی نارا، دختری یتیمِ که پدرک سه رویی از اون حمایت میکرد و هم کلاسی این پسر بود، و به مرور به سه رویی علاقه مند شده بود، بعد از مرگ حامی مالیش، رئیس جانگا اون رو ساپورت میکنه و به استخدام شرکت جانگا درمیاد، این کاراکتر دائما در کشاکش بین علاقه و احساسش به سه رویی و احساس وظیفه شناسی و تعهدش به شرکت جانگاست.

یو جه میونگ در نقش رئیس جانگ ده ای، مردی قدرت طلب و سیاستمدارِ که از صفر شروع کرده و در حال حاضر رئیس یکی از شرکتهای مطرح کره است. این مرد از لحظه ای که سه رویی رو دید تمایل خاصی برای به زانو درآوردن این پسر پیدا کرد که در این راه از هیچ کاری فروگذار نبود.

آن بو هیون در نقش جانگ گون وون، پسر ارشد رئیس جانگ ده ایِ که هر آنچه میخواسته براش فراهم بوده و هر عمل اشتباهی که ازش سر میزده لاپوشانی میشده، در نتیجه شخصیت ضعیف و خصلت های سیاه اخلاقی این پسر روز به روز بیشتر تقویت میشد. اما نباید از جنبه سفید این پسر که به طور کامل توسط پدرش سرکوب میشد تا مبادا ضعیف بنظر برسه هم صرف نظر کرد. گون وون عشق یک طرفه ای به سو آه داره که هربار علاقه شو ابراز میکنه با جواب منفی سوآه مواجه میشه.

کیم دانگ هی در نقش جانگ گون سو پسر دوم رئیس جانگ، که از مهر پدر بی بهره بود و در اولین فرصت خونه رو ترک میکنه تا بتونه مستقل بشه. از قضا از کارکنان پارک سه رویی و دلباخته جو یی سو میشه، این کاراکتر که ابتدا ضعیف ظاهر میشه به مرور برای به دست آوردن دل یی سو سعی میکنه خودشو  بالا ببره و شرکت جانگا رو تصاحب کنه.

 

خلاصههه این سریال به شدت توصیه میشه :)