نام سریال: Crash Landing on You، سقوط بر روی تو

تعداد قسمت ها: 16

سال ساخت: 2019

شبکه پخش: tvN, Netflix

ژانر: عاشقانه، درام

خلاصه:

دختر جوان ثروتمندی به نام یون سه ری (با بازی سون یه جین)که مالک یک کمپانی مشهور در کره است و قرارِ به زودی به عنوان وارث پدر قدرتمندش اعلام بشه، زمان پرواز با پاراگلایدر دچار طوفانی پیش بینی نشده، میشه و سقوط میکنه. 

زمانی که هوشیاریشو به دست میاره متوجه میشه توی خاک کره شمالی فرود اومده و با یکی از کاپیتان های کره شمالی به نام لی جونگ هیوک (با بازی هیون بین) که به همراه جوخه ش مسئول بررسی منطقه بودن برخورد میکنه. 

زمانی که جونگ هیوک میخواد سه ری رو توقیف کنه پاش میره روی مین، سه ری هم از این فرصت استفاده میکنه و پا به فرار میذاره البته بحران اینجاست که جهت برعکس حرکت میکنه، یعنی با همین فرمان مستقیم وارد کره شمالی میشه :))

بالاخره توی اولین دهکده هیوک پیداش میکنه و میبره تش خونه خودش باشد ک اونجا ی فکری به حال خودشو جوخه ش بکنه و راه حلی پیدا کنن که سری رو به کره جنوبی برگردونن.

جونگ هیوک توی سوییس تحصیل کرده و برای این به کره برگشته و به ارتش ملحق شده ک راز مرگ برادر بزرگترش رو پیدا کنه. ماجرا از اونجایی جذاب میشه که این آقا، پسر یکی از روئسای دولت کره است و نامزدی به نام سئو دان داره که از قضا تازه از روسیه برگشته

در همین حین طی بازرسی شبانه خانه های ارتشی، سه ری توی خونه هیوک پیدا میشه و هیوک برای جمع کردن ماجرا سه ری رو نامزد خودش معرفی میکنه و ... :)

بعله 

 

گذشته از همه اینا، نقش دوم زن و مرد این سریال خیلی گوگولین حتی تو بعضی پارت ها از خود نقش اول ها هم کیوت تر میشن :))

اهالی روستا و جوخه هیوک هم که کل بار طنز ماجرا رو به دوش میکشن

خلاصهههه این سریال عالیه ^-^

هرچند قسمت های پایانی سریال بنظرم افول کرد، اما در کل ده قسمت اول خیلی دلنشین و خوب بود