http://uupload.ir/files/vh9g_china33.jpg

http://uupload.ir/files/o3mq_china3.jpeg

http://uupload.ir/files/zwet_china35.jpg

http://uupload.ir/files/14fr_china34.jpg

http://uupload.ir/files/921g_china36.jpg

http://uupload.ir/files/d36c_china37.jpg

http://uupload.ir/files/vgyc_china2.jpeg

http://uupload.ir/files/vjei_china4.jpeg

http://uupload.ir/files/vvoo_china5.jpeg

http://uupload.ir/files/3qs8_china6.jpeg

http://uupload.ir/files/mtis_china7.jpeg



ژانر: درام، تاریخی


سال ساخت: 2014


کشور سازنده: چین


تعداد قسمت ها: 96 قسمت


خلاصه:

این درام راوی وقایع قرن هفتم و هشتم چین در طول سلطنت خاندان تانگ است.

موضوع فیلم محور دختری به نام وو رو یی است که در 14 سالگی وارد قصر می شود و امپراطور تایزونگ 49 ساله شیفته وی می شود. علاقه امپراطور حسادت زنان دربار را بر می انگیزد و علیه وو رو یی توطئه های بسیاری ترتیب می دهند اما او با هوش سرشار خود همه نقشه های آنان را شکست می دهد.

پس از مرگ امپراطور، وو رو یی به صومعه تبعید می شود تا باقی عمر خود را در آن جا سپری کند اما متوجه می شود که باردار است. جوان ترین پسر امپراطور، لی ژی که بعد ها با عنوان گائوزونگ به امپراطوری می رسد از جوانی به وو رو یی علاقه داشت.

لی ژی پس از رسیدن به سلطنت وو رو یی را به قصر باز می گرداند، وو رویی به عنوان همسر امپراطور سابق به کاخ باز می گردد و مورد الطاف امپراطور و خواهرش قرار می گیرد، با این حال ملکه و همسر دوم امپراطور با وی دشمنی می ورزند. امپراطور سابق قبل از مرگش در نامه ای وصیت می کند اگر بانویی به نام وو رویی پس از مرگش از وی باردار بود، فرزند او را چه پسر و چه دختر به قتل برسان. امپراطور گائوزونگ بانو وو رویی را مسموم می کند و وی فرزند خود را از دست می دهد و از کاخ خارج می شود. اما امپراطور که به وی علاقه داشت بار ها از وی تقاضای ازدواج می کند تا وو رویی می پذیرد. بعد ها وی ملکه و همسر پادشاه را از میان بر می دارد و خود امپراطریس چین می شود و پس از مرگ امپراطور به عنوان نایب السلطنه، سلطنت می کند و سلسله ژو را جایگزین سلسله تانگ می کند.